שאיבת שומן מהבטן ללא ניתוח

שאיבת שומן נחשבת לאחת מן הפרוצדורות המוכרות והמסורתיות כיום בשוק הקוסמטיקה, יחד עם זאת היא מלווה בלא מעט תופעות לוואי המופיעות לאחר ההליך. אך אחד החסרונות שבניתוח זה הוא בעיקר ההליך פולשני אשר מרתיע לא מעט מהמטופלים, שיכולים להיעזר בניתוח מסוג זה זה על מנת שיאפשר להם לחיות חיים בריאים ואסתטים יותר. עם זאת בשנים האחרונות החלו להתפתח מספר טכנולוגיות ומשחות שיכולות להשיג תוצאות לא רעות בכלל ועד לכדי העלמה כמעט מוחלטת של אוזרי שומן שונים.

אבקות ומחטבים

שוק הקוסמטיקה כיום נעזר בלא מעט פתרונות שונים בזמן הליך של הרזיה, חלק מהם אלו כמובן אבקות לשריפת שומן שונות המבוססות על קפאין, מיצויי צמחים שונים וקרניטין. רובן של אבקות אלו מאושרות על ידי גורמי הפיקוח הבינלאומיים השונים כמו הFDA ומשרד הבריאות בישראל וחלקם גם כן כשרים. יחד עם זאת חשוב לדעת כי אבקות אלו יעילות הרבה יותר כאשר האדם שנוטל אותן גם מבצע פעילות ספורטיבית בצורה סדיר, ובכך עוזר לשריפה מהירה יותר של שומנים באזורים קשים כמו ירכיים בטן תחתונה ועוד. בנוסף אל אבקות ההרזייה השונות ישנם גם לא מעט מחטבים העשויים בד כפול בחלק הבטן התחתונה ועוזרים לשרוף שומנים באזור הבטן התחתונה.

שאיבת שומן מהבטן ללא ניתוח

ישנם בעולם כמה סוגים שונים של טיפולים אשר יכולים לעזור לכם לבצע שאיבת שומן ללא כל ניתוח, אלו מתבססים על גלי רדיו, קרני לייזר אולטרסאונד ועוד. אך יחד עם זאת ישנם 3 הליכים שהפכו להיות די פופולריים בשנים האחרונות, כאשר שתיים מהן מבוססות על גלי רדיו,קול ולייזר.

•Ultrashape

פיתוח ישראלי המבוסס על גלי קול כאשר הוא עובר על רקמות השומן השונות, באזורי הבטן, ירכיים ומותניים. כאשר הוא מבצע כיווץ של מצבורי השומן וללא כל חיתוך מחטים או חדירה של מחטים, כך גם אינו מתבצע תחת איזה שהיא הרדמה כזו או אחרת.

• SmartLip

אחד מפיתוחי הלייזר של השנים האחרונות, כאשר הוא מתחבר בצורת זונדה קטנה אל אזור השומן המבוקש ומפעיל בו לא חום ואור אשר מסלק את השומן בצורה טבעית. חשוב רק לזכור כי הליך זה מוגבל עד לכדי 600 סמ"ק של שומן מהגוף.

•בודי טייט

אחד מהטיפולים העדינים שיש כיום בשוק, והוא מבוסס על גלי רדיו שיכולים להמיס שומנים והצרת היקפים. הליך זה אינו מלווה בכאבים ימים לאחר מכן וגם ללא אדמומיות באזור, יחד עם זאת ההליך צריך לעשות חתך קטן על מנת להוציא את השומנים שהומסו.