דרושים בים המלח

המשק הישראלי חזר אל עבודה מלאה בשנה האחרונה ויחד איתו גם לא מעט סקטורים שחזרו במלוא הכוח, יחד עם זאת גל הפיטורים והיציאה לחל"ת בלא מעט מקומות עבודה יצר מצב של לא מעט חוסר בעובדים.
את החוסר הזה אפשר להרגיש בלא מעט אזורים אך הבולט מבניהם והלא פחות תיירותי הוא אזור ים המלח, שם תוכלו למצוא מגוון רחב של דרושים באזור שבחלקם כוללים לינה, הכשרה ומשכורת לא רעה בכלל. אז רגע לפני שאתם מתייאשים מחיפוש אחר עבודה חדשה, הרשו לנו להציג לכם את מודעות הדרושים החמות ביותר באזור ים המלח. שם תוכלו להנות מאווירה של חופש בכל ימות השנה ולהנות מהמרחק והשקט המרפה שיש באזור.

מסעדנות ובתי מלון

אזור ים מלח די מוצף בבתי מלון, אורחנים ומסעדות רבות, שם תוכלו למצוא מגוון תפקידים במשרות הכוללות; מלצרים, אחראי משמרת, ברמנים, חדרניות, פקידי קבלה, קציני בטחון, צוות בידור ועוד!
מרבית המשרות הללו כוללות גם עבודה מועדפת ותוכלו להגיע אליהם גם דרך חברות השמה רבות וגם בצורה עצמאית ולהגיש קורות חיים באחת מכתובות המייל שבמודעות הדרושים. יחד עם זאת מרבית המשרות הללו בנויות על בסיס משמרות המחולקות על פני שעות היממה ולעיתים גם שעות הלילה, כך שהמשרות יכולות להיות מתאימות לא רק לחיילים משוחררים אלא גם לסטודנטים, לאמהות חד הוריות ועוד. התנאים כוללים בחלקם גם לינה, תנאים סוציאליים מלאים כמו צבירת חופשות, החזרי נסיעות במידת הצורך ועוד. אל משרות בתי המלון מצטרפות גם מגוון המסעדות שנמצאות באזור, שם תוכלו למצוא עבודה במשרות מטבח ברמנים או מלצרות והביקוש גם להם הולך וגדל כיום. ניתן למצוא מודעות דרושים בים המלח – סחבק ואתרים נוספים

מוכרנים תעשייה ובטחון

לצד לא מעט מסעדות ואזורי תיירות אזור ים המלח גם מלא בלא מעט חנויות שונות, בין אם יש לכם ניסיון מכירה של מוצרי טיפוח או מוצרי תנועה ככל הנראה שתוכלו למצוא את המשרה הבאה שלכם בים המלח.
שם מחפשים כיום מוכרנים לבתי מכירות שונים, החל ממוצרי ים המלח ועד לביגוד הנעלה ועוד. יחד עם זאת דרושים בים המלח גם לא מעט עובדי תעשייה כמו הנדסאים, מנהלי אחזקה, ומפעילים מכונות. מרבית המשרות הללו מבוססות על עבודה במשמרות. יחד עם כל אלו תוכלו למצוא גם כן מגוון רחב של עבודות אבטחה, החל מרמת בתי המלון כמו שהזכרנו מעל ועד לאבטחה רצינית של כמו ב"קריה למחקר גרעיני בנגב".