מסעדות שניצל מובילות בוולט

מה הוא זמן טוב לאכול שניצל? האם זה הרגע הזה שהשמש מתחילה להפציע הרבה יותר חזק משעות הבוקר? נניח בין השעה אחת עשרה וחצי עד לשתיים עשרה?  או ששניצל טוב אפשר גם לאכול אחרי משמרת ארוכה ולהתענג על החופש והפירורים? לדעתנו אין בכלל שעה מסוימות שאפשר לאכול שניצל, בדיוק כמו שאין שום דרך נכונה או לא נכונה לאכול את חזה העוף המזוהב. אבל רגע לפני שהקיבה מתחילה לקרקר אצלכם ולפני שהגשמים ישאירו את כולנו בבתים, יצאנו לברר איזה שניצל הכי איכותי ומוביל נוכל למצוא דווקא באפליקציית השליחויות "וולט".  

שניצל כיכר ושניצל תובל

אם השמות מוכרים לכם ככל הנראה שאתם אנשים שאוהבים שניצל, כי את הראשון תוכלו למצוא איבן גבירול 79 בתל אביב ולהנות גם מפלאפלים בפיתה וגם מנת סביח או שניצל בפיתה. אבל מעל הכל תוכלו להנות שניצל בבאגט או בגולת הכותרת "שנציל טיל בבאגט", כזה שבתוכו תקבלו ביצה קשה חצילים פלאפל ושניצל ישר אל תוך בגט חם שנאפה במקום. שניצל תובל 20 קיים עוד משנת 98 ושם תוכלו לקבל שניצל בפיתה, בגט חלה או צלחת. ולצד כל אלו מנות כמו המבורגר או מנות טבעוניות טעימות ומגוון אוכל עשיר במשקל. את כל הטוב הזה תוכלו למצוא ברחוב "תובל 20" שברמת גן.

אוכל של אמא ושניצל בטעמים

את הראשונה נציג כמקום שבו תוכלו לתת ביס בשניצל ולבקר במדינה אחת, לתת ביס ולבקר במדינה אחרת ובכלל בכל ביס גם יתחשק לכם משהו אחר(שבד"כ נמצא כבר בבגט) והיא כמובן השניצליה. שם תוכלו למצוא שניצל ספרדי, במעטפת צ'ילי חריף או שניצל צרפתי, עטוף שום וחרדל ואפילו שניצל איטלקי מלא עשבי תיבול. את המנות הללו ועוד אחרות תוכלו לקבל בבגט עם תוספות רעננות או על צלחת עם סלטים לבחירה והרכבה של סלטים מבוססים שניצל ועוד. השניצליה פרוסה ברחבי הארץ ותוכלו למצוא אותה בוולט החל מהדרום ועד לצפון. אם תרצו להתענג על שניצל מלא בזכרונות, תוכלו לעשות את זה דרך "קומפיינא" שפרוסה בתל אביב והשרון, שם תוכלו להנות משניצל של אמא שיגרום לכם להתענג בכל ביס.