תהליך פינוי בינוי בתל אביב

אחד מהדרכים הכי משמעותיות בכל הקשור להתחדשות עירונית, הוא כמובן הליך של פינוי בינוי ובמיוחד בערים כל כך צפופות ומבוקשות כמו העיר תל אביב. הליך זה הנחשב להליך פופולרי מכיוון שהוא מצליח לפנות לא מעט שטח, לעיתים אפילו שטח עצום ובמקומו להכפיל את כמות הדירות או לקים מקום חדש עבור התושבים בעיר. ועיר כמו תל אביב שכבר הוכתרה כעיר העשירה בעולם, מבצעת פרויקטים מסוג זה בין עשרות אלפי יחידות דיור ומתחמים שונים ומצליח לשמור לא רק על חיי לילה קצביים אלא גם על קצב בנייה מרשים לא פחות. בכתבה נפרט על תהליך פינוי בינוי בתל אביב.

תהליך פינוי בינוי בתל אביב- כל הפרויקטים

סוטין 17

אחד הפרויקטים המעניינים ברחובות בצלאל של העיר תל אביב, הוא לא אחר מהפרויקט עליו עומלים "אנשי העיר" הממוקם ברחוב סוטין 17. המבנה הדי פינתי מתוכנן להיבנות מחדש כבניין אחד עם כ 13 דירות ושבע קומות סך הכל, ומלבד המיקום המרכזי שבעיר ניתן להתרשם מבניין בעל מפרט טכני עשיר ועם 3 כיווני אוויר לכל דירה. אך מעל לכל, מנעד הדירות שבפרויקט זה רק מראה על רמת הסטנדרטים הגבוהים שנוכל למצוא, החל מדירות 4 חדרים בגודל 115 מ' ודירות פנטהאוז עם עוד 90 מטרים של מרפסת וארבעה כיווני אוויר.

בארי 19

לא רחוק מרחוב סוטין קורם לו עור וגידים פרויקט אחר ומעניין לא פחות, פרויקט זה הנעשה על ידי  "התחדשות אורבנית ייזום ונדל"ן", משלב בנייה ייחודית עם עיצובי בנייה עכשוויים ומפרטים מפנקים. אל כל אלו מתווספים גם חנייה פרטית לכל דייר הבניין, כאשר בכל הבניין יהיו סך הכל 24 דירות המתפרשות על פני שבע קומות. ומלבד כל הפרטיות שנוכל לקבל בעיר כל כך אורבנית, נוכל להנות ממיקום שקט ברחוב חד סטרי עם נגישות מהירה.

יונה הנביא 38

לא הרבה קורה לנו לחוות פרויקט כחלום, אחד הפרויקטים האלו הוא ללא ספק פרויקט "יונה הנביא 38" המשלב בתוכו את כל הייחודיות של העיר תל אביב, החל מהקרבה אל הים ועד אל השווקים הצפופים והריחניים. הפרויקט הזה מביא עימו עשרה דירות בוטיק מעולות, עם מחסנים פרטיים וחנייה נפרדת לכל דייר. על הפרויקט הנהדר הזה אחראים "אינטר יזמות נדל"ן".